Στο παραδοσιακό σχολείο Αρνάδου άνοιξε τις πόρτες της η αίθουσα εικαστικών που εγκαινιάσθηκε και θα στεγάζει μονίμως εκθέματα τού Μπάμπη Ρετζεπόπουλου (**).

Ο χώρος ονομάζεται πλέον «Μπάμπης Ρ.», όπως ο τήνιος την καταγωγή καλλιτέχνης υπέγραφε τα έργα του. Η σύζυγός του Λένα και ο φίλος του Λευτέρης Κρητικός (οι δύο στη φωτό δεξιά) επιδιώκουν να αξιοποιείται η αίθουσα για την προβολή τού έργου και άλλων καλλιτεχνών, ιδίως νεώτερων από την Ελλάδα ή τη Γαλλία.

Έτσι ή αλλοιώς και οι άλλοι και οι νεώτεροι στην Τέχνη γίνονταν δέκτες τής γενναιοδωρίας τού Ρετζεπόπουλου από τότε που διατηρούσε τη γκαλλερί «To Μαγαζί», από τις αρχές τής δεκαετίας τού 1970.

Συνοδοιπόρος του τότε ήταν ο Κρητικός. Ασυρματιστής στο εμπορικό ναυτικό, βγήκε στη στεριά και με την έμπνευση και την τεχνική υποστήριξη από τον καλλιτέχνη βρήκε τον δικό του καλλιτεχνικό εαυτό. Ανακάλυψε την υφαντουργία και τον αργαλειό και έκτοτε αφοσιώθηκε σ’ αυτά, γενόμενος μέλος τού Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος. Με τον εκλιπόντα είχαν ιδρύσει «Το Μαγαζί», το 1975.

Τα χρόνια πέρασαν, ο Μπάμπης έφυγε και ο κ.Κρητικός -σε συνεννόηση με την οικογένειά του- πρότεινε στον δήμο Τήνου να διαθέσει αίθουσα που θα ονομασθεί «Μπάμπης Ρ.», για να στεγάζει μονίμως τα εκθέματά του. Ο δήμος δέχθηκε και τα έργα τού δημιουργού θα περάσουν στην κυριότητά του, με τη διαδικασία τού λεγομένου χρησιδανείου – σε δέκα χρόνια.

Με αφορμή τα εγκαίνια και την εφ’ εξής λειτουργία τής αίθουσας στο σχολείο τού Αρνάδου, ο κ.Κρητικός μίλησε στη vista. Λιτά. Εξήρε την πρωτοποριακή αντίληψη του συνοδοιπόρου του στις τέχνες και τις τεχνικές που υπηρέτησε. Εξήρε τη χωρίς τσιγκουνιά δωρεά γνώσεων, εμπειριών και προτάσεων από τον καλλιτέχνη σε όποιον τις ζητούσε, για να κάνει το επόμενο βήμα του στον χώρο τής δημιουργίας και του Πολιτισμού.

Ο κ.Κρητικός χαρακτηρίζει τη λειτουργία της αίθουσας «Μπάμπης Ρ.» θετική πρόκληση για τους επισκέπτες της και ειδικά για τους νέους καλλιτέχνες. «Σ’ αυτούς ο Ρετζεπόπουλος έχει να πει πολλά» τόνισε. «Τους αφήνει παρακαταθήκη, ειδικά με τον τρόπο που υπηρέτησε τη χαρακτική πέρα από τα εσκαμμένα, ειδικά τα τελευταία χρόνια του».

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

(**)    Ο Ρετζεπόπουλος γεννήθηκε στις 27 Δεκέμβρη τού 1940 στην Αθήνα. Σπούδασε στο ατελιέ των Πάνου Σαραφιανού και Βρασίδα Βλαχόπουλου και στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο τής Αθήνας με δάσκαλο τον μείζονα χαράκτη Τάσσο. 
Αποφοίτησε από την ανώτατη Σχολή Τεχνών και Γραφιστικών Τεχνικών τής Ecole Estienne, στη Γαλλία.  Ζωγράφιζε, έκανε ελαιογραφίες, παρήγαγε χαρακτικά και ξυλογραφίες και καθιέρωσε μεθόδους αποτύπωσης με ξύλινες μήτρες. Η πρώτη έκθεση ζωγραφικής του έγινε το 1960 στη Γκαλλερί Τέχνης, στην Αθήνα.
Το 1961 συμμετείχε στην Πανελλαδική Έκθεση Νέων στο Γαλλικό Ινστιτούτο και, ακολούθως, στη Μπιεννάλε, στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης τού Παρισιού. Έργα του αναρτήθηκαν σε εκθέσεις τού Τεχνολογικού Ινστιτούτου (1962 – 1964) στην Αθήνα και από το ’68 μέχρι και το ’76 έκανε παρουσιάσεις στο εξωτερικό, αποσπώντας και βραβεία.
Το 1975 ίδρυσε στην Τήνο, μαζί με τον Λευτέρη Κρητικό, την γκαλλερί «Το Μαγαζί». Από τον επόμενο χρόνο και για δέκα ακόμη εξέθετε εκεί σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις. Έκτοτε και μέχρι το 1993 συμμετείχε σε εκθέσεις στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στη Γαλλία. Έφυγε στις 2 Ιουνίου τού 2002.